Tuesday, October 23, 2007

Σιγά μήν κλάψω!!!



Η ανεμώνη μου στοίχισε αρκετή ενέργεια, αλλά μάλλον το επόμενο ποστ, που θα την αφορά, θα είναι και το τελευταίο...

Ίσως για αυτό δυσκολεύομαι ακόμη να το ανεβάσω...

είναι που θα μου λείψει...

όμως, ήδη έχω κι άλλα στα σκαριά που θέλω να σας διηγηθώ και να ταξιδέψουμε...

και επειδή η φιλενάδα η Μάτα ή ο lobo που τελευταία τον έχω χάσει, θα με δείρουν, ανανεώνω το ραντεβού μου για σήμερα το βράδυ, άντε αύριο το πρωί...

μέχρι τότε ένα τραγούδι που αγαπώ πολύ και που εδώ και δύο μέρες μου έχει κολλήσει και πάλι...

φιλιά

11 comments:

aggelika said...

Δεν είναι φανταστική αυτή η τρελοπαρέα???!!

Το συγκεκριμένο τραγούδι πιστεύω, και να μην είχε αυτούς τους υπέροχους στίχους, και πάλι επιτυχία θα ήταν με τέτοια τέλεια μουσική!!

Stardustia said...

Όπως το είπες ακριβώς: τρελλοπαρέα!!!

τρελλλλλλλλλλλλλλαίνομαι όταν βλέπω να φχαριστιουνται τόσο μα τόσο ένα τραγούδι...
:-)

lust-time said...

Να ταξιδέψουμε!!!

Equilibrium said...

Σε περιμένουμε, να μας πασπαλίσεις με την αστερόσκονη των λόγων σου :)

Αγγελική Στ. said...

Το τελευταίο;;;; Αααα κι άλλη ανεμώνη θέλουμε...

Alexandra said...

ωραία μουσική!!!

fish eye said...

ομορφο!!

Stardustia said...

lust-time, κρατήσου γιατί ξεκινάμε πάλι!!

equilibrium, γλυκός όπως πάντα...

ηλιαχτίδα μου, φαίνεται ότι ούτε εμένα δε μου πάει ακόμη καρδιά να την τελειώσω... τελικά δεν είναι το τελευταίο...

αλεξάνδρα + φεγγαραγκαλιές: πράγματι...

:-)

ζέλιγκ said...

το καταλαβαίνω το κόλλημα.
το πρωτοάκουσα σε μια δύσκολη περίοδο για μένα και είχα κολλήσει κι εγώ. το άκουγα κάθε μέρα στο αυτοκίνητο για ένα-δυό μήνες.

"μου λεν αν φύγω από τον κύκλο θα χαθώ"

Stardustia said...

zelig, τα είπες όλα...
καλώς όρισες!
:-)

Stardustia said...
This comment has been removed by the author.